Stäng
RSS 2.0

31 augusti / Bakis på bröllop?

Vaknade idag upp totalt sockerbakis efter gårdagens grillkväll à la chips, ostbågar, för mycket gott fikabröd, flötmat & alkohol. Aj aj aj! Gjorde det bästa av situationen & tryckte alldeles för mycket frukost på det, som för att äta bort en "sockerbaksmälla"? Ha. Funkade helt okej trots allt.

Befinner mig alltså i en mysig by i Dalarna där det idag vaknas bröllop. Carleborn skall få tillökning i form av en extra dam med namnet & vi är inte sena att fira. Och jag, definitivt inte sen att mellan kommande tårar, skratt & vinglas - fota fota fota. Vi ses för mer. Nu; Panika över håret & utstyrsel tillsammans med en bästa vän. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin blogg du har. Kolla in på min blogg med, kramis :D

2013-09-04 @ 18:22:40
Postat av: Silvia

Så fin blogg du har. Kolla in på min blogg med, kramis :D

2013-09-04 @ 18:22:51
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback