Stäng
RSS 2.0

26 augusti / Kalkon.

 
 
 






 
Kalkon lyder rubriken, som för att vara sådär otroligt ordvitsigt rolig denna lediga måndag?Mja. Och medan du förbrilt klurar på min finurlighet smyger jag in några somriga snapshots från Turkiet med ett "knappt två veckor kvar till sommar" som följd. Hej&hå. Idag väntar ledighet i form av date med en snygg vän, kanske lite middag med ett flertal sådana samt en utgång på det? vi väntar med spänning & ser vart denna dag tar vägen. Norrbaggarna har åtminstone utlovat sol - bara det måste väl vara en tia i sig? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) den vita bikinin är såå snygg! Syns den igenom när man badar med den? Alltså underdelen. :) funderar nämligen på att köpa en likadan!

Svar: Hej! Tusen tack:) vad kul!
Mja. Alltså om man kollar ovanligt mycket kan man tycka att den blir lite "genomskinlig" i underdelen. Inte så att man ser, men den blir lite tydlig. Så har man ett stort ärr, sår, födelsemärke eller ett burrr där nere, som man inte vill avslöja, kan jag tänka mig att den inte är ett alternativ. Haha! Skämt åsido. Den går absolut att använda men ja, den blir lite tydlig då man badar i den, vilket man såklart gör..:) hehe. Men jag tycker absolut att du ska köpa den! Den är SÅ bekväm.
idaacarleborn.blogg.se

2013-11-19 @ 19:28:43
Postat av: Anonym

Tack snälla för snabbt svar :) hur ör den i storleken? :)

Svar: Ingen fara:) jag tycker att den är "normal". Jag har 34 i trosorna & 36 i överdelen (behöver det runt om). Kan tänka mig att man kan få gå upp en strl i överdelen med tanke på att jag inte har några stora boobies & har S :) Lycka till!
idaacarleborn.blogg.se

2013-11-20 @ 08:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback