Stäng
RSS 2.0

19 augusti / 'Het på gröten?'





















 
Säger hej och godmorgon med en mängd, bokstavligt talat, goa frukostbilder ifrån de gågna månaderna. Mycket gröt och mängder pannkakor har blivit ett med min magsäck, då till belåtenhet av högsta grad. Skall försöka variera mig lite mer med olika omeletter samt nybakat bröd då jag fallit som en fura för just omeletter samt då jag igår eftermiddag fann ett väldigt intressant brödrecept som jag vill sätta tänderna i (ja, inte receptet förstås). Och ett ironiskt "Äh, tycker inte ens om frukost eller mat i allmänhet och är definitivt inte arbetsskadat efter ett år?" följer därpå, för att inte bli allt för seriös eller kanske för att bekräfta i ett "ja, jag vet". He he. Mat är liksom alltid rätt vackert att fota. Speciellt när man själv sitter nyvaken med het gröt i munnen och läser bloggar i den såkallade gryningen? 'Snap. Där fick du precis känslan av hur lyckligt lottad du är som fick dessa bilder istället för bilder på damen ifråga?' Lite så kanske. 

Tänkte hinna med några höstmåsten här innan jobb. Vi ses!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- det där såg gott ut! (: massa goda frukostar ju
fin header!

Svar: Visst gör det! SÅ gott med frukost/mellis :) Tusen tack, vad gullig du är!
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-20 @ 17:42:16
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback