Stäng
RSS 2.0

13 augusti / Victorias secret.






Efter att ha nätshoppat på Victorias secret och aldrig fått den där förbannade påsen som man bara MÅSTE ha när man har tuttar och icke snopp och är mellan fjorton och tjugofem år, stod även damen själv där med ett flertal rosarandiga påsar och log? Eller kanske undrade vad tusan man skall använda påsjäveln till, egentligen? Ha. Både på Landvetter samt Milas flygplats fanns en liten VS butik med diverse trosor, bodyslash, parfymer, lotions, BB, nessissärer, ja you name it och inte var jag, likt de flesta andra damer, sen att springa in där två gånger om och stoppa på mig några underkläder samt dofter och lotions (då vätska ej går att beställa ifrån USA till Sverige, men de säljs dock på ett flertal svenska sidor - då snäppet dyrare). Och kanske, kanske kände jag mig en gnutta lyckligare när jag somnade doftandes av "Sheer love"? Ha. Vi kan kalla det överskattat eller bara låta det vara ett faktum och småle till en gnutta ironi. För att påstå att alla tre inte doftar himelsk vore en ren lögn om ni frågar mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback