Stäng
RSS 2.0

24 april / Hälsosamt morotsbröd.




Igår tog jag mig själv i kragen och bakade morotsbrödet som legat ute på vackra fröken Rustas blogg i veckor. Enkelt, otroligt gott och samtidigt hälsosamt - Hur skulle man kunna tacka nej? Slängde även ihop min egen granola när jag ändå var igång, vilket resulterade i mellanmålet ovan x3 och att satsen bröd som blev cirkus åtta stycken frallor nästan var helt slut efter en halvtimma. Ha! Att det inte är något fel på hennes aptit konstaterades nog för länge sedan, men att det inte var det på brödet, konstaterades där och då - med råge. Är ni också lite baksugna när solen gömmer sig bakom molnen titt som tätt? Hoja till så slänger jag upp receptet/recepten. 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Dom ser super goda ut! Jag skulle jätte gärna vilja ha receptet :) kram

Svar: Kul att du tycker det! De var verkligen toppen :) Recept kommer inom kort så håll utkik! Kramar :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-04-24 @ 11:09:42
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

De ser goda ut. Vill också ha recept :-)

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse. Den avslutas 27/4 så passa gärna på att delta. Tävlingen hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

Svar: De var supergoda :) Absolut! Kommer snarast upp här i bloggen!!
idaacarleborn.blogg.se

2013-04-25 @ 20:22:51
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

sv: Åhh du är inte ensam! Bananpannkakor är ju helt underbart! Har typ ätit sönder mig på de oxå det senaste året haha! Och detdär såg ju inte heller fel ut hörredu :D
PUSS PÅ DIG!

2013-04-27 @ 10:22:50
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback