Stäng
RSS 2.0

20 april / 'Jag ska vara redo när det händer' .




'I väntan på våren - i väntan på sena sommarkvällar & spelande syschor' . 
Tänkte imorgon, på min lediga dag, plocka fram de vår- och sommarkläder som vilat i kartonger över vinterhalvåret. De förtjänar, trots vädret, att inta plats bredvid alla vackra vårnyheter. Det kan behövas lite ljus, lite inspiration. Vem vet när de kan komma till pass i landet där temperatur växlar drastiskt över en natt? Vem vet. Jag tänker åtminstone var redo den dagen det händer. He!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Vilka fina shorts! Jag har en fråga.. Jag har läst din blogg ett bra tag och jag har för mig att du har en grå svart blazer/kavaj/jacka med skinndetaljer? :) det kan vara så att den är i tweed matrial men jag är inte säker! Det är nämligen så att jag tänkt köpa en likadan i svart (finns på BIKBOK men vet inte om det var där du köpte din) och jag undrar hur du matchar den och hur man matchar den bäst? :)

2013-04-24 @ 09:55:07
Postat av: Klara

Samt vilken storlek har du i din? :) funderar nämligen på att beställa den och jag har samma kroppsbyggnad som dig!

Svar: Hej! Skall absolut ta mig tid och svara på din kommentar om jackan :) Skall göra ett inlägg med bilder samt text framöver! Dock antar jag att du vill beställa snarast och svarar därför på denna fråga tillsvidare. I min har jag strl XS - det är den storlek jag "alltid" brukar ha och jag skulle säga att den är normal i strl (min är ifrån Bikbok som du trodde). Den är dock tajt på, vilket såklart är toppen om man gillar det. Men är ett mellanting mellan två strl skulle jag köra den större för att kunna röra mig :) Hehe. Kram!
idaacarleborn.blogg.se

2013-04-24 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback