Stäng
RSS 2.0

17 april / Tre tunga ting.




Tre saker jag aldrig springer iväg till gymmet utan, då i kombination med vattenflaska och telefon med spotify premium. 1) Mina nya super sköna löparskor ifrån Asics (med pronation) -  mycket viktigt med ett par bra skor, speciellt då jag springer mycket. Tänk på kropp & knä.  2) Telefonfack att fästa på armen - underlättar enormt då fickor etc är väldigt opraktiskt & obekvämt. 3) Mitt headset - Skulle aldrig för mitt liv kunna gymma utan att låta det sprida peppande musik i mina öron. Och nog vore det dumt att låta alla ta del av den? He. 

För att tipsa om en bra, men gammal, låt att gymma till vill jag nu uttala namnet Pitbull för att trycka på just "Get it starded". När Pitbull uttalar orden 'Don't start what you can't finish' är det bara att ta sig i kragen och springa lite till/lyfta lite tyngre/köra lite extra? Hehe. Älskar även Justin Biebers "That power". Enbart 'dunka-dunka' och avsaknad av röster är inget för mig. Det sitter i texten? Sen är det upp till mitt psyke. Upp till bevis idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback