Stäng
RSS 2.0

19 september / Min oskuld;

Idag har jag blivit av med oskulden. Ja, inte talar den 19 åriga damen om "den oskulden", det kunde ni väl aldrig tro? Ha. Jag talar såklart om 'gym-pass oskulden'. Jossan drog med mig & födelsedagsbarnet till gymmet för kondition och power. Det var verkligen super kul & ca 1000 kalorier fattigare åt vi lunch samt fika. Därmed väljer jag uttrycket mycket mysigt istället för det 'mucho' som jag allt för ofta slänger ur mig. Man skulle kunna säga att min lediga dag inte kunde blivit bättre men de orden behåller jag för mig själv samtidigt som jag bryter mot löftet att inte lägga upp iPhone bilder här.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så hemskt mycket :) Kul!
idaacarleborn.blogg.se

2012-09-19 @ 18:30:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback