Stäng
RSS 2.0

29 september / Inte så jäkla gott?




Testade så kallad kvarg med hallon, som alla så fint äter nu för tiden, till frukost. Förstår inte varför just det gått och blivit en sådan jätte trend? Så jäkla gott är det väl inte, om man nu har tillåtelsen att svära en aning denna regniga lördagsmorgon. Men var det nyttigt? Då har jag väl fått en bra start på dagen. Ser trots det ut som om slutet på denna dag kommer bli snäppet bättre, även om det omfattar en flottig pizza i magen. En av mina allra bästa vänner har bjudit hem mig på middag & härligheter, något jag skall fota. Sedan lämnar hon oss. Det gör ont i magen, det tänker jag inte sticka under stolen med. Ikväll dansar vi - på måndag gråter vi floder och kramas extra hårt på stationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback