Stäng
RSS 2.0

26 september / Blazer.











Åh. Jag har fallit pladask för blazers. Dock för länge sedan, kanske i början av 2012. Då fanns det inte en jäkel att hitta, och när jag väl gjorde det i början av juni hoppade jag lite av lycka. Nu till hösten finns de överallt i olika utföranden och visst gör det mig glad då jag säkerligen skulle kunna köpa mig både en och två till. Men, jag kan samtidigt inte låta bli att tycka att det är tråkigt att detta plagg trots allt skulle bli en sådan fluga just i år. För visst är det alltid lite roligare att klä sig i ett mer sällsynt plagg än något som finns tillgängligt överallt samt som varenda kotte har? Klart ni tycker. Men jag tänker inte låta bli - bara acceptera fakta och följa strömmen. När man väl fallit i den är det allt för jobbigt att simma emot? Något sånt ja.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sjukt snygg! vart kommer den ifrån? :)

Svar: Åh tack så mycket!! Den är ifrån Bikbok :) Finns troligtvis kvar, så kika in där!
idaacarleborn.blogg.se

2012-10-02 @ 21:12:25
Postat av: C

"På bilden finns det smink/make.

2012-10-26 @ 00:56:49
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback