Stäng
RSS 2.0

27 september / Så onaken och knasig.





Det är så burrigt ute. Inte för att jag i detta nu kan bevisat att just burrigt är ett svenskt ord. Min bästa vän  däremot, förstår mig åtminstone när jag säger sådana konstiga, oakademiska ord som sällan infinner sig i ordlistan. Ha! Herromdagen sa hon ett väldigt konstigt ord som jag använt hemma utan att någon förstått mig - då kände jag, som så många gånger förr, att vi hör ihop. He he. Egentligen ville jag bara säga att jag fallit som en fura för halsduk denna höst. Har väl alltid hatat det, men kan i år inte se mig själv utomhus utan en fin halsduk. Det ser så "klätt" ut på något vis. Denna ovan köpte jag förra helgen och den är super fin och kvinnlig i verkligheten. 10/10 nästan. "Den kommer hon nog använda för mycket" .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback