Stäng
RSS 2.0

31 oktober / Klämmer på tuttarna.






Klämmer lite på mina tuttar efter en helt underbar kväll med två av mina allra bästa vänner. Helt normalt? En underbar kväll med mina vänner hör till vardagen, men att jag med seriös min sitter och klämmer på tuttarna i min ensamhet gör då inte det, det kan jag försäkra er om. Kollade givetvis på Rosabandet's gala ikväll och kände därmed att detta kunde vara välbehövligt. Tro då inte att jag är en av dem som har kollat på galan och då just ikväll sitter här och tänker lite extra på cancer. Cancer är tyvärr något jag tänker på dag ut och dag in, något jag sörjer precis varje dag året om och något som får mig att gråta sinsemellan, ikväll i Linns goa famn. Ha! Det har verkligen vänt upp och ned på den jag är och fått mig att tänka annorlunda. Så till dig som just nu funderar över om tuttarna inte borde genomgå en försköning eller om solariet inte borde bränna sig till mörkare toner? Tänk om - av respekt, åtminstone ikväll. Jag skulle inte klandra någon, men "think twise". 'Ibland är jag nog en av dem'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback