Stäng
RSS 2.0

31 oktober / Balen.


Det må vara fult att säga något bra om sitt eget men jag måste göra ett undantag. "Jag har aldrig sett en vackrare balklänning en denna, min alldeles egna dröm". När jag tänker på att den just nu hänger där gömd för världen ryser jag lite. Tänk att jag kan prova dig när helst jag vill och tänk att du aldrig mer kommer att få pryda min kropp på allvar, som då. Jag ryser lite i skräckblandad förtjusning. För kunde jag, då skulle jag leva om den där dagen i detalj. Dagen D, min baldag, en dag som jag var totalt hög på i veckor efteråt. Åh! Har även fått en fråga från en bloggläsare om var denna klänning kom ifrån, därmed får vi se om den dyker upp bland årets abiturienter. För ja, jag besvarade frågan i detalj trots min allergi mot att någon skulle komma i exakt samma klänning som jag. Den kommer ändå alltid vara min. Ha! Och jag skiter så in i helvete i om någon hatade den, för skrev här ett år innan min bal. "Jag har aldrig sett en balklänning jag verkligen vill ha. Men när jag väl hittar min vill jag känna att vad alla andra än bär, anser jag ändå att min är finast". Tänk på det ni som skall dansa - välj för er skull. Det är ni som skall känna er vackrast i världen denna dag! Skit i mamma, mormor, bästa vän och pojkvän. Hade jag lyssnat på alla andra hade jag inte haft balens största bakelse, min dröm sedan 10 års ålder? ha! Vad tycker ni om den? Jag tror man måste älska eller hata. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback