Stäng
RSS 2.0

24 oktober / Död för er.


Tänker vara min raka motsats ikväll och inleda med "Hej mina Kära". Lyckades väl inte riktigt, men nästan som så fint inte gills överhuvudtaget. Denna dag, den så kallade lilllördagen har jag arbetat 12 härliga timmar på jobbet, ett pass jag aldrig tidigare skådat. Därmed har jag inte hunnit med er alls - något ni märkt utan att jag behövt säga ett ord? ha. Men nu, lagom innan jag kryper ner i sängen sitter jag allt här med halvöppna ögon, frusen och gäspig och skapar lite för er skull. Så; vad skådar vi ovan? En riktigt tjusig juloutfit om ni frågar mig. Är redan inbjuden för julshow, mat och fest med jobbet och har därmed börjat fundera över klädseln. Finner jag den perfekta kjolen innan dess kan det säkerligen falla på det i slutänden. Är helt såld på stilfulla men enkla, tajta kjolar med lite struktur denna höst. Såld men ännu inte köpt? Ni hör nog att det är dags att sova nu? Imorgon börjar jag dock inte förs klockan sexton, den berömda tiden då alla andra går hem. Och innan dess? Då ska jag hinna med diverse ting, däribland er. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback