Stäng
RSS 2.0

22 oktober / Dr Denim.






 Nytänkande mina damer och herrar? Inte alls, inte egentligen. Dessa byxor hänger troligtvis i ett otroligt stort antal garderober runt omkring i Sverige. Mestadels hos damerna, men kanske hos den där skinny rockkillen också? Vem vet. Har själv aldrig känt något behov av dem förs herrom veckan då jag stövlade in på Carlings, kollade ner på mina higher och skymtade en ljusare nyans av svart, grått. Därmed blev de mina & jag kan efter några dagars användning säga att jag är en smula förälskad. Dessa byxor skulle jag kunna gå ner i splitt i (om jag nu var så pass vig). Jag skulle kunna köra ett träningspass, ha sex (om det nu var hål i dem) samt något annat galet som man absolut inte sysselsätter sig med i självaste Dr Denim alls. Ha! Ursäkta mina mindre vackra uttryck. Jag ville antagligen bara förmedla att jag inhandlat mitt livs streshigaste samt skönaste byxa. Så varför sa hon inte bara det då, tänkte någon? Jo kära du, då hade det väl knappt och jämt blivit något inlägg alls och Du hade förmodligen inte haft samma ursäkt till att inte plugga, städa, duscha håret eller sova nu? En smula ironi fick nästan avsluta. "Så knasigt & totalt ovettigt" .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback