Stäng
RSS 2.0

29 november / Underneath my christmastree?







Eftersom att ting som att "jag inklusive familj och vänner alltid får vara friska", "fred", "att sjukdomar som cancer och annat otäckt inte existerade alls" samt "ett evigt, lyckligt, kärleksfyllt liv" inte är saker som faktiskt går att önska sig i julklapp och också få, så har jag radat upp några materiella saker ovan. Kan tyckas lite mer ytliga än mina små tidigare nämnda önskningar? Ha. Har fått möbler, speglar, prydnader och annat smått och gott till rummet redan. Dessa får ni se ändå, när de framöver kommer på plats. I övrigt önskar jag mig lite små bra att ha saker, så som kamerastativ för att kunna fota för er, springskor (inte just dessa), massa fräscha plagg, mitt kära bodybutter & dylikt, sängkappa, klädstång och ting till rummet, ett antal presentkort på SF (skönt att ha, känns så lätt att unna sig lite mer bio i vardagen då) samt ett ton underkläder. Dock kommer jag inte kunna hålla mig ifrån H&M's nya kollektion under min egen julklappsshopping. Ja, har ni ännu inte kollat in alla nya godsaker tycker jag att ni damer bör besöka deras hemsida för ett kik snarast. Och ni killar? Ni lär väl inte bli helt uttråkade av utsikten ni heller. Passa på att köpa något till mamman, mormorn, vännen, flickvännen också? Kanske borde köra ett "julklappstips till pojk-/flickvän" också? Just för att jag aldrig för mitt liv skulle springa in och köpa en tröja eller något simpelt till mannen etc. Nej, små konstiga, romantiska saker - det är nog jag rakt igenom. 'Vare sig det uppskattas eller ej?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback