Stäng
RSS 2.0

26 november / Meningslösa måndag.

Måndag, regn och rusk, stress, måsten och kvällsjobb. Måste jag skriva en anledning till att ni inte fått några uppdateringar denna dag? Ha. Imorgon kommer tisdag, med sol (?), löning, kort jobbdag samt gym & svett för att slutligen bjuda på julmys med mina damer. Jag har givetvis tvingat på dem kvällskäk, Pelle Svanslös och adventssnacks. 'Hon växer nog aldrig upp?'. He. 

Förut ringde de från Stockholm för att berätta om mitt Goa pris som jag ska upp och ta del av. Men inte svarade jag inte. Hoppas innerligt att få tag på dem imorgon. Imorgon när jag också har hundra måsten. Ovan skådar ni ätbara nyttigheter & magen min i ett ljus där jag tyckte mig se en liten muskel. Kanske såg i syne? Det är då enbart "thin-inspo" än, men en vacker dag ska det bli "fit-inspo". En vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback