Stäng
RSS 2.0

25 november / Veckans dyrbaraste del.


Söndag, nog har dagen en dålig klang alltid? För mig låter den om möjligt ännu lite sämre då den innebär arbete kvällen lång. Dock försöker jag intala mig själv hur fint de där dubbla timmarna sitter på kontot den 27:e varje månad, då i form av pengar. Men det hjälper väl inte en trött själ speciellt mycket på traven just i detta nu? Solsidan, filmer och allt som hör söndagen till får visst lov att förskjutas två timmar - sedan är det nog min tur också. Hoppas ni alla sitter nedkrupna i soffan med tända ljus, en mugg glögg och goda tilltugg - det är ni värda.  För nog bör man vända den där avsmaken av söndag till något fint, det är ju trots allt en del av helgen, veckans dyrbaraste del. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

SNYGG

Svar: Ska du säga finis!!
idaacarleborn.blogg.se

2012-11-25 @ 21:14:30
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se
Postat av: Anonym

FINA DU!

Svar: Men fina fina Emma!! Du är så fin & så go!
idaacarleborn.blogg.se

2012-11-27 @ 20:15:57
URL: http://emmadavidzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback