Stäng
RSS 2.0

29mars // Food.







Följde med pappsen & handlade igår, vilket kanske kan tyckas hjälpsamt?
Men oftast när jag säger 'jag kan följa med och handla' så får jag en stor suck till svar. För vid det här laget vet han att 'följa med och handla' enbart betyder 'så att jag kan plocka i alla godsaker jag vill ha'. He! Detta var alltså precis vad jag gjorde igår, vilket resulterade i en otroligt mumsig frukost idag. Och med kyl & skafferi fyllt av olika sorters flingor, mûssli, bröd, pålägg & frukt längtar jag redan efter morgondagens frukost, trots dagens "mellis" (ja jag kallar det så fortfarande!). Skulle nog trycka dit måltiden frukost på en första plats bland måltider. Dock kan jag inte riktigt bestämma mig. För vad slår egentligen en riktigt mumsig middag? Grillat kött, pommes & bearneise sås? Hoppas att jag inte gjorde någon hungrig nu - såhär vid middagstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback