Stäng
RSS 2.0

28mars // Du är inte rolig alls.







Att fånga maken på bild var lättare sagt än gjort. Men det är alltid värt att försöka?
Gårdagen var så rolig så. Spatserade runt där, hängde med lite goa människor & ÅT. Ha!
Att jag skriver just åt med stora bokstäver beror såklart på något & i det här fallet detta faktum; Kanske
borde de veta bättre, men att ställa fram ätbara ting när jag är i närheten är liksom inte jordens smartaste drag.Slängde mig såklart över det som serverades där nere, mat som dricka, och lyckades därmed få bort allt fint läppstift som tagit cirkus 15 min att kleta på, då lagom till visningsomgång nummer två. Haha! Kan inte låta bli att småle åt mig själv och tänka 'skön tjej'. För att åstadkomma en sådan sak är nog typiskt mig kan jag tro.Men vad skulle man göra utan mat liksom? Svälta tänker någon snabbt som svar på min retoriska fråga? Och jag tänker tillbaka att 'där var du inte rolig alls'. He.

En fotograf var kvällen till ära anlitad att fota - och om dessa bilder finns tillgängliga framöver ska jag dela dem med er. Vi får helt enkelt se vad som händer och sker. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback