Stäng
RSS 2.0

26mars // Tragiskt?





Lite fruktsallad & mellanmål i det fina vädret som det pratas om.
Kan passa på att inflika att det ska bli minusgrader och snö nästa vecka (enligt YR).
Vad pessimistisk hon är tänkte någon där, men till dig höjer jag rösten och understryker med ordet 'realistisk'.
Man blir liksom inte lika besviken då? Det är åtminstone vad ja intalar mig. Tänk vad besviken du blir om du springer runt och hoppar av längtan på nästa veckas sol som resulterar i snö? Medan jag förväntar mig snö, och inträffar det så tänker jag 'vad var det jag sa' och blir det istället sol får jag chansen att bli sådär överlyckligt tagen av det. Ha! Lite ironi förgyller väl vardagen. Ta inte så hårt på mig, mina ord.
"Inte i sånna här sammanhang."


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera?

2012-03-29 @ 09:42:32
Postat av: idaacarleborn.blogg.se

Använder för tillfället mest min iphone 4s då jag är aningens slö. I övrigt har jag en digitalkamera som jag ej kan namnet på, men är väldigt sugen på en ny :)

2012-03-29 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback