Stäng
RSS 2.0

20mars // damn girl.



Några saker att klargöra innan jag fortsätter inlägget; 19år om ca 2w, mörkrädd, har yngre syskon & föräldrar som bor ihop. Varför allt detta tänker ni och jag kontrar snabbt med att det är information ni behöver för att (kanske) inte tänka tanken "idiot!" när jag berättar att jag inatt sov ensam i huset för första gången. He. Informationen ni fick ovan är väl mestadels för att ni ska inse varför det aldrig blivit av - samtidigt som den första punken skvallrar om det där ordet jag inte ville höra? Ha!

Med lite vuxenpoäng i kroppen kör jag spetskrage under collage. Kul kombo kan jag tycka. Piffar upp & sätter en kvinnlig touch på en annars rätt tråkig outfit? Hörs sen med betydligt bättre bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback