Stäng
RSS 2.0

2juni // Världens finaste mössa.





"Nämen inte hon igen" tänkte någon när de såg bilderna ovan?
Och med det svarar jag ett fett "Joho" och påminner om att denna blogg tillhör just henne. Ha!
Skämt åtsido, jag skall då få bilder från en kär vän på måndag & då inte bara på den där tjejen ovan.
Hade verkligen en helt underbar kväll igår och för att inte uttrycka mig i form av att jag vill göra om den, formulerar jag mig annorlunda och pekar istället på att jag ser fram emot kommande vecka. För denna vecka skall jag leva sådär varje kväll med ordet njuta som ledord. Njuta av studen och världens bästa sällskap.
Man ska väl inte svära - men fan vilka underbara människor jag fått äran att vara omgiven av varje dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen vacker Ida:)

2012-06-03 @ 13:35:45
Postat av: idaacarleborn.blogg.se

Tusen tack anonym :) Det var inte dåligt snällt!

2012-06-03 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback