Stäng
RSS 2.0

10juni // Allt som är sysselsättning?



På huvudet ser det ut som något saknas, och kanske är det så det skall kännas efter en vecka där jag gjort precis allt med min fina mössa på huvudet? Ha! Det senaste dygnet, tiden efter studentveckan, har jag sovit & ätit samt haft en trevlig kväll med två fina. Imorgon skall jag dock bryta mitt "äta&sova" mönster (nu lät jag väl som Skalman i 'Bamse' ) för bland annat möte på jobbet samt lunch med en vän. Ska även ta mig tid för er och visa några godbitar från fredagens härligheter. Det är alltså såhär det är att ha tagit studenten? Man har tid till saker som är viktiga på riktigt? Dock kommer jag säkerligen dö av rastlöshet om jag inte hela tiden får någon typ av stimulans. Jobba, grilla, resa, vänner, sol & bad i goa Sverige? Allt som är sysselsättning passar nog fröken fint.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så fina kläder! Har du tips på plagg man bör ha i garderoben i sommar, eller plagg man bör ha i garderoben överhuvudtaget?!

2012-06-11 @ 21:56:58
Postat av: idaacarleborn.blogg.se

Först och främst; Tack så hemsk mycket. Du gjorde min dag :) Egentligen anser jag mig inte vara rätt person att besvara en sådan fråga, men då du är så söt och frågar just mig skall jag givetvis göra mitt bästa. Håll utkik efter kommande inlägg!

2012-06-14 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback