Stäng
RSS 2.0

8juli // Kärleksförklaringar & åt helvetet.













'Av alla människor i världen - fastnade jag för just er' 
En vacker vän har kommit upp i samma ålder som jag själv, något värt att fira.
Vi slängde utgång åt helvete tillsammans med jobb & feber, och satsade på det vi är bäst på; att äta mat och snacks i alla dess former samt prata tills rösten försvinner, bokstavligt talat. Spelade spel & skrattade - kom in i andra andningen. Och jag har, för att använda ett mycket lamt uttryck med en mycket större mening, alltid så trevligt med dessa damer. Något jag passade på att göra en smärre kärleksförklaring av till sovdags; de sov nog sött sedan? Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback