Stäng
RSS 2.0

20juli // If happy ever after still exist.


Skulle kunna köra klyshor på klyshor som 'Just idag är jag stark, just idag mår jag bra', men väljer att avstå på grund av det faktum att det är just klyshigt. Men att jag svävade fram den där gårdagen tänker jag inte sticka under stolen med. Varför tänker ni? Och jag ler triumferande tillbaka.I vanlig ordning tänker hemlighetsfulla jag inte slänga orden omkring sig, det skulle inte vara likt mig, och dessutom skulle det inte vara roligt alls! Istället fortsätter jag att le sådär irriterande & pressar ihop läpparna för att inte uttala orden. Ni kommer få se, det får ni alltid; när dagen är här. Sysselsätt er istället med att kika in på vår superrea. Halva reapriset på mer än halva butiken, då även badkläder & märkesjeans detta år. Så ringar för 12 kronor, solglasögon för 24 & snygga levis & Lee för ca 250 spänn - vi måste bara ses en dag som denna? Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback