Stäng
RSS 2.0

28januari // Trash & snorig näsa



Blev arg och slet sönder byxorna? Inte riktigt, men trashade blev dem & då inte minst snygga.
Köpte även toppen på jobbet idag. Chockades för andra veckan i rad av en mängd underbara nyheter. Vad har det tagit åt JC? Har de fattat vinken? Kanske inte ännu, men på god väg, det är de utan tvekan. Så att kika in där under veckan skulle troligtvis inte göra er besvikna heller. Något som dock gör mig aningens besviken är min onda hals & snorgia näsa. Så medans vännerna slår klackarna i taket, slår jag mig ner i soffan och myser mig frisk. Hörde att gladiatorerna och snacks är bra för onda halsar? Ha. Hoppas på att få klackarna i taket snart jag med. Annars slår jag banne min näven i bordet. Det kan jag lova er.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Inte så tydlig bild på skjortan/blusen kan du inte visa ngn bättree?=

2012-01-29 @ 20:26:03
Postat av: SVAR av idaacarleborn

Det kan jag absolut göra :) den blir nog väl använd framöver - så håll utkik!

2012-01-29 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback