Stäng
RSS 2.0

16februari // The book of love

The book of love - Peter Gabriel

Vissa av er kanske söker i biblioteket, bland filmerna på piratebay eller andra olagliga stationer,
men ni som gjorde den minimala ansträngningen att testa spotify, youtube eller annan musikspelare fann svaret. Detta är som ni förstår en låt, en låt som ger mig maximal inspiration och som väcker konstiga men inte minst vackra känslor och nu hjälpte mig att skriva ingressen till min krönika som skall in om cirka en månad. Känslan av att vara klar med något i god tid peppar mig att köra på. Dock förblir den enbart påbörjad denna kväll, men till dig som inte kommit dit heller; står det skrivet ovan. Du kommer säkerligen att förvånas över valet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback