Stäng
RSS 2.0

20februari // Slagsmål?



Försöker sätta ord på något jag inte är kapabel till. Funderar på existensiella frågor? Nej.
Värt att nämna är min fredags eftermiddag, kväll & natt hos Lisa. Dansade järnet och hade så otroligt roligt med fina vänner. Fixade mig inför allt ståhej på cirka 15min? Säkerligen rekord bortsett från resultatet ovan. Ha! Ett dygn senare kastades jag runt som en liten vante i en sunkig gymnastiksal på en skola i en annan stad, ja inte var jag i slagsmål inte, det vill jag inte få er att tro. Baltränade nämnligen med trehundra andra ungdomar med samma mål som jag? Att sätta hela sex koriografier om någon månad. Ha! Gick fort som tusan denna gång, dock bra i samma benämning. Ändå avslutar jag med orden 'hur ska jag klara det här', men syftar på annat. Jag är nog mystisk - det vill jag tro.





Kommentarer
Postat av: Erika

Var köper du dina svarta jeans med höööög midja? Letar som en galning men hittar aldrig några..

2012-02-22 @ 21:22:15
Postat av: SVAR av idaacarleborn

På bikbok! De heter "Higher" och kostar 499:-, så kika in där så kommer du garanterat hitta ett par du också :)

2012-02-23 @ 11:13:25
Postat av: Erika

Okej tack! :) om jag får fråga, var har du köpt det breda läderbältet du haft på dig på flera bilder (inklusive denna) ??

2012-02-25 @ 20:33:20
Postat av: SVAR av idaacarleborn

Klart du får fråga det! Tyvärr är det mammas gamla från 90-talet. Frågade dock nu och det var tydligen ifrån Stadium (konstigt nog)! Utöver det kan jag tänka mig att second hand butiker skulle kunna ha liknande :)

2012-02-25 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback