Stäng
RSS 2.0

14februari // 'Jag kommer aldrig överträffa dig'









Cupcakes, present, kort & tända ljus - jag är då en sucker för romantik.

Några skulle kanske kalla det trams & jag skulle säkert kalla dessa personer för tråkiga, okänsliga typer. Men det är sån här jag är och alltid har varit. Jag går då på försäljningsknepet 'Alla hjärtans dag' rakt av, köper hela konceptet och kör fullt ut? Har dagen till ära pillat hjärtan och krusiduller på mina cupcakes, tänt ljus över hela övervåningen, dukat upp kort, present & godsaker tillsammans med te och suttit där alldeles svettig av stess (där sprack det romantiska) i väntan på att mannen skulle dyka upp. Det finns nog inget roligare än att överraska andra. Och hans ord, "Vad jag än gör, kommer jag aldrig någonsin överträffa dig", när han såg det hela fick min hjärna att skratta i ett; HA! För någonstans i alltsammans gillar jag kanske den tanken, tanken på att överträffa. I annat fall får jag känslan av att ett sting av missnöje skulle uppenbara sig i mitt lilla hjärta. Rätta mig om jag har fel är välkommet in i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback