Stäng
RSS 2.0

25 december / En underbar upptäckt;

En hint av jul, min julafton ser ni nu nedan. Och att det kommer bilder i mängder senare behöver jag väl knappt och jämt skriva ut i ord? Gjorde igår en fantastisk upptäckt. Då dels att jag är totalt dum i huvudet, vilket inte var lika fantastiskt. Det är nämligen så att jag har två objektiv till min kamera, varav det ena var det tillhörande, med zoom och diverse oupptäckta finesser, & det andra ett porträttobjektiv. Har själv klagat samt fått klagomål på mitt objektiv som jag alltid har på, då det ger en sådan närbild och inte går att zooma med. Detta beror givetvis på att jag aldrig reflekterat över att jag hela tiden haft porträttobjektivet på. Ha! Nu är det andra påsatt (mycket dåligt ordval damen!) och jag blev igår ett kamerastativ samt kameradosa rikare. Lita på att det kommer bli mer outfits på denna blogg i fortsättningen. Är "bra" rätt ord tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback