Stäng
RSS 2.0

30 december / Sweet dreams are made of this;








 "I dessa sover hon nog sött, om inte annat han" - ha! Har stressat runt dagen lång för att bocka av allt på dagens 'to do lista'. Det dödar mig lite, all denna stress. Längtar efter att imorgon kl 18 få slå mig ner till en tre rätters med mina bästa vänner & känna ett vagt rus medan läpparna får en smak av smultron, när munnen färgas i kärlekens färg. Tänker avsluta året som innehållt både blod, svett och tårar - då bokstavligt, med att möta hans läppar, hans läppar som mött mina så många gånger förut. Hans läppar som skall få möta mina då och så många gånger till, under stjärnorna, intill de viktigaste personerna i mitt liv för att samtidigt se himlen sjunga ut i färg. Och jag ska kolla mot den himmel, samma himmel som du finns under precis då dch för första gången få utbrista "i år kommer du hem". För det gör du, älskade vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback