Stäng
RSS 2.0

30 december / Guldkorn;












Och när året lider mot sitt slut sitter hon givetvis där med alldeles för många känslor inom sig, igen. "Tänk om den finaste stunden i mitt liv redan kommit och gått, för att nu enbart efterlämna en rad vackra bilder och en liten bit kärlek till ett ack så stort hjärta" - tänk om?  Det är åtminstone vad hon tänker.

Jag kommer aldrig få dansa med dig igen, aldrig mer. Fast att jag älskar dig nu, som jag älskade dig då. Vackra, underbara skönhet. 'Vi kommer nog aldrig känna som vi gjorde då', men jag tänker göra allt för att försöka. Ovan ser ni ett av guldkornen ifrån, mitt kanske hittils bästa år i livet, min första bal. Enjoy. Denna dag är jag nog lite hög på ännu - värkdens finaste bal med världens finaste vänner.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste klänningen jag sett. var har du hittat den?

2013-01-02 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback