Stäng
RSS 2.0

9augutsi // Viktig info;

Nu snarast, utan att riktigt veta när, kan det komma att ske lite förändringar i denna blogg. Den är nämligen ett renoveringsprojekt på kö till förnyelse. Därmed hoppas jag att ni har överseende om ni kikar in och finner allt upp och ner; Det är då tillfälligt. Ett eventuellt uppehåll på någon dag i bloggen någon gång framöver är alltså inte en anledning att ge upp och sluta läsa, tvärtom. Håller tummarna för att det blir toppen & frågar samtidigt den ständiga frågan; Vad tycker ni bäst om att läsa om här? Vad vill ni se mer av/ läsa om överhuvudtaget? Genomtänka inlägg eller vardags? Mobilblogg då och då eller enbart 'vettiga' bilder? Snälla söta rara, jag skulle bli så glad om ni gav mig en hint. Det gör enbart er läsning roligare.

Kommentarer
Postat av: jennybeztsson

mer bilder och text om dina allra bästa kompisar? :) såklart!

Svar: Oj, måste bara klura ut vilka det skulle kunna va..Ha! Förvänta dig ett dunderinlägg med bilder & beskrivning av dig själv framöver :) No regrets? hihi. Puss!
idaacarleborn.blogg.se

2012-08-09 @ 19:09:47
Postat av: Rosieee

Kvantitet framför kvalitet på bloggen Ida!!
Hihi! Sen lite mer dåliga skämt som man kan sitta själv och bara "wtf sa verkligen Ida de där?!" haha!

Svar: Oh vad du ska gå emot mina principer nu damen! Men, jag ska försöka uppfylla det du säger, hihi. Får dessutom känslan av att du tycker att jag säger en del dumt..Din skit! haha.
idaacarleborn.blogg.se

2012-08-10 @ 07:37:21
Postat av: emma

Jag skulle vilja se mer outfiter :) älskar din blogg!

Svar: Tack, vad kul!! Ska försöka bli bättre på det nu till hösten :)
idaacarleborn.blogg.se

2012-08-13 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback