Stäng
RSS 2.0

22april // Fyra fina favoriter.









Det som sammanfattar Bryssel är helt klart mat & shopping.
Utöver det skulle jag nog säga 'fula kläder' då jag klädde mig som något jag inte finner nog till.
Cirkus fem tröjor på varandra inklölade under skinnjackan & darrade trots det som ett asplöv av kyla?
Kanske förklarar det faktumet varför jag just nu sitter ihopkurad i soffan, krasslig i halsen & med känslan av
att jag imorgon kommer ha feber & en fet förkylning? Kanske. Trots det skall jag nu (förhoppningsvis) ta min bästa vän i handen och kolla på när mannen spelar seriepremiär. Och därmed frysa ytterligare lite grann? Men vad gör man inte för dem man älskar? Det gäller väl att visa lite intresse antar jag.

Ps. Bilderna är lånade av den blonda damen ovan.
Imorgon ska 400 till in i datorn? 'Som på beställning'.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej vad bra! Då ska jag testa den :) saknar dig också, när har du tid? :) Pusss

2012-04-23 @ 15:45:40
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback