Stäng
RSS 2.0

6september // Effektiv



Effektiv - Ett ord som inte beskrivit mig på något sett den senaste tiden, tills (tro det eller ej!) idag.
Skrev i vanlig ordning en lista på de saker jag borde hinna med dagen till ära, en lista där läxor på läxor följdes av ting som "ta bort nagellacket" och avslutades med "bakning".

Och av rubriken att döma förstår ni nog att jag tillskillnad från alla andra listor faktiskt lyckats bocka av dagens?Belönade mig därför med pizza tillsammans med min bror, framför 'Idol'. Otroligt gott, men inte minst otroligt mysigt. Och nu fortsätter dagens 'mysmaraton' med ett antal män och ljus. Eller en man och ett antal ljus? Såklart.

Tisdag blev precis det nya fredag? Inte mig emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback