Stäng
RSS 2.0

1september // Just i den sekunden

Man kan lära sig att hantera sorgen, men aldrig lära sig att sluta sakna.

Ibland slår det mig att det faktiskt är sant, den där hemska tanken som jag vill slå bort, som jag önskar var ett påhitt. Just i den sekunden bryts stora delar av mitt hjärta bort för att malas ner till någon typ av pulver, pulver som för mig känns omöjligt att någonsin igen, pussla ihop. Just då grips jag av fullständig panik, panik som får mig att vilja skrika hysteriskt, slå. Panik som får varenda liten cell inuti mig att fyllas av sorg, smärta, MEN framför allt, enorm saknad.

Ibland slår det mig att det faktiskt är sant, att du är död.
Och man kan lära sig att hantera sorgen, men aldrig lära sig att sluta sakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback