Stäng
RSS 2.0

9oktober // Vad i helvete



Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men nu gör jag det ändå.
Jag har köpt en polotröja, och ja, helt ärligt.

En gul jävla polotröja som jag tänker matcha med klackar och tajta byxor, eventuellt chinos.
Och som jag om några månader kommer kolla tillbaka på och tänka 'vad i helvete hade jag en polo för'?
För jag tror så om polotröjor. De är liksom en grej som inte håller i längden. Intressant? Nej.

Det som är aningens intressant är dock tisdag.
Något jag säger enbart för att ni ska tänka tanken 'åh vad ska hon göra på tisdag'? Ha!
Och till dig som just föll i fällan? Lugna puckar, för jag tänker nämnligen berätta, senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback