Stäng
RSS 2.0

2oktober // Shorts



Shorts - och inte ett dugg osäker på stavningen denna gång.
Försöker få dagen som började framför tv:n tillsammans med överblivet godis att inte kännas
som en typisk söndag. Tog därför en dusch och slängde sedan på mig ordentliga kläder. Och nu?
Det känns som söndag i alla fall. Sökandet efter lördagskänslan fortsätter.
Vi får se var dagen blir av. Ovan ser ni det nyaste i min garderob just nu.
Kanske får ni än bättre bild på inom kort, till strumpbyxor och kängor, vem vet?

Och nu skulle jag vilja dra till med ett "på återseende" på tyska, sådär snyggt som Heidi Klum gör det.
Men tyska mina damer och herrar, det är väl ändå inte min grej? Nä.
'På återseende' - det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback