Stäng
RSS 2.0

19november // naken?

Klockan slog tolv, lördag & jobb. Och trots denna sena timma med jobb framför mig slår jag mig helt tankspridd ner på den stora svarta mattan som täcker en stol del av min mans och numera kanske till och med, mitt rum? Därpå börjar jag varsamt att borta det ruffs som den senaste tiden ändå skiljt sig markant från tidigare år, angående ruffsandet. Borstar och borstar i hopp om att det skall växa och bli längre, samtidigt som hårstrå efter hårstrå blir ett med den tidigare svarta mattan? Tänker att det här ska banne mig täcka hela tuttarna en dag. Täcka dem helt så att jag kan stå solbränd och halvnaken utan att visa dem? Ha. Ja mina damer (& herrar?) detta faktum är faktiskt något konstigt jag fått för mig, ett mål? Och då syftar jag inte på nakenheten, utan hårlängden.Och dessutom tar jag tillbaka orden "numera mitt rum" då det skulle kunna betyda att jag, likaväl som mannen, ansvarar för städningen här inne.

'För jag har hört att blonda hårstrån i svarta mattor är sådär'.


Kommentarer
Postat av: linnea

ja, det är helt sjukt långt! Jag är ganska avundsjuk faktiskt (a)

2011-11-20 @ 16:41:14
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback