Stäng
RSS 2.0

29november // Strålande jul



De frågar vad jag önskar mig & jag önskar mig dig.
Det skulle betyda allt, om du var här

Men jag gör det 'enkelt' & skriver en lista med ting som kan köpas för pengar.
Dock är damen själv förslagslös. Hjärna har arbetat på högvarv, ändå är det tomt i huvudet. 
Men bara för att detta inlägg skall innehålla något klämmer jag fram några små önskningar.
Så kära tomten, jag önskar mig;

En systemkamera - tänk vilka bilder.
Ett hederligt spel - JA! Jag skojar inte.
Prenumeration på modetidning - Underskattat
Träningskläder - Snygga sådana kanske kan motivera mig till ett sundare liv?

Och så tar det total stopp i huvudet på mig? Efter fyra önskningar varav 3 inte kostar skjortan direkt.
Hur skall detta delas upp på familj & släkt? De får väl köpa för en 10 var? Vänligt Ida.
Men så var det ju detta med bal&student. Shing! Så var pengarna som bortblåsta. Och därmed känner jag att dyra förslag är det sista jag vill lägga framför näsan på mina underbara föräldrar.
Någon måtta får det väl va antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback