Stäng
RSS 2.0

29november // It's Friday.









It's Friday!
Och ni rynkar på näsan och tänker att jag har fel? Det har jag - för en gångs skull.
Har ätit mitt första julbort för detta år. Mitt första, men givetvis inte mitt sista.
Dansat järnet i alldeles för höga klackar med ett gäng damer (!) och skrattat en hel del.

Det bjöds på en fet buffé framför julshow i fredags, då med en röst som heter duga. Jag blir rent av så avundsjuk på den där kvinnan att jag dör lite inombords. Att hon är grym är näst intill en underdrift. Dock är jag inte den typen som blänger surt och missunnar någon på grund av avundsjuka. Jag berömer, blir glad för personens skull & i detta fall applåderar extra mycket medans jag letar förbrilt på golvet efter hakan jag just tappade av imponering. Jag tror att personer som missunnar andra ting blir både missnöjda & misslyckade. För visst blir varken du eller jag bättre av att blänga surt & sura ihop över någon annans lycka? Tänkte fel det.
Och avslutar med ord jag länge velat förmedla,


Kommentarer
Postat av: jackie

Åhh ser ut som ni hade en riktigt trevligt kväll! :)

2011-11-30 @ 09:14:23
URL: http://jacqueliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback