Stäng
RSS 2.0

15november // Positiv



Sitter & drömmer mig bort till v.4 då vårterminen börjar.
Kan tyckas konstigt att jag hoppar över jullovet i mitt längtande, men så är inte fallet.
Dock har jag tusen härligheter att se fram emot till våren, däribland nytt (& förhoppningsvis mycket bättre) schema, studentkryssning, Bryssel, Idre, bal x2, studentveckan, student och bröllop. Och så kommer jag att sitta där dagen efter studenten, pusta ut över det som varit & fråga mig själv 'vad i helvete jag skall göra nu'? Ha!Chansen finns att det blir så, men det är ju hela nio månader dit så ännu finns det tid att tänka?
Tidsoptimist som jag är.

Och för att inte vara optimistisk även nu stänger jag ner datorn.
Att låta min kära vän vänta vore ju fel antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback