Stäng
RSS 2.0

13november // Bara den inte blir som jag



Hann aldrig med något spa igår - allt resulterade i att jag lekte lite med mammas hår.
Och visst förstår jag varför hon alltid gick med på att leka frisör när jag var liten. För de gånger jag faktiskt inte trasslade in den lilla kammen i hennes hår så att hon fick tårar i ögonen & pappa fick lirka och dra för att få ut den, så var det nog endå den bästa leken. Att bli killad & borstad i håret, slippa hoppa runt & bara få sitta still.

Igår slapp vi tårar & pappas hjälp - såhär 14 år senare. Och visst tänker jag frivilligt gå med på samma lek när jag blir gammal&grå och småbarns mamma. Ja, förutsatt att ungen inte är en kopia av lilla ida 4 år & busig.
Och reslutatet? Var inte lika illa i verkligheten, inte alls faktiskt. Med en bättre kamera kanske bilderna gjort verkligheten rättvisa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback