Stäng
RSS 2.0

6maj // du lovade ju



Klickade runt på internet och föll pladask för en bikini.
Klickade lite till och helt plötsligt var skönheten påväg hem till mig.
Tokigt.

Det mest tokiga med detta är dock att en annan skönhet är påväg till samma adress.
Och för att krydda historien lite extra är det en skönhet som kommer att kosta mig cirkus hela mitt studiebidrag, om inte pappa är snäll dagen till ära. Att jag ungefär tre timmar innan klickandet lovade mig själv att inte handla något mer denna månad blev plötsligt tomma ord? Tänker visa er mina nyheter när de når mig, men av bilden att dömma kan ni nog räkna ut att den inte är så diskret?

Man ångrar bara sakerna man aldrig gjorde?
Det är i alla fall vad jag försöker intala mig nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Hoppas dom passar

2011-05-07 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback