Stäng
RSS 2.0

4maj // att tappa hakan


Tre frächa inför sommaren
Beige kavaj. Transparent volangtop och en riktig Idaklänning?
 Vad det nu skulle innebära.

Jag hade ansträngt mig ikväll. Fotat min långklänning & ett par jeans som jag köpte förra veckan.
Ett par jeans som skulle fått er att tappa hakan då de var allt annat än vad jag vanligtvis spatserar runt i.
För när jag nämner att jag köpt ett par jeans kommer bilden av ett par höga, mörka, second-skin upp på näthinnan? Dessa var enbart höga. HA!

Men inte ville min kamera att några hakor skulle tappas en kväll som denna
och jag tänker inte kriga. Kanske resulterar detta i uppror mot mig, vem vet?
Inte jag, inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback