Stäng
RSS 2.0

17 maj // syttende Mai

Har sjungit inför cirka 1500 personer på en och samma dag vid ett flertal tillfällen.
Har sövts ner för operation med vetskapen om att någon jag älskar ligger hemma, döende.
Men kanske har jag ändå aldrig varit såhär nervös, nästan svimfärdig, i hela mitt liv?
rädslan att misslyckas slår mycket

I Norge är de lediga för att fira och visst ska jag göra detsamma.
Syttende Mai, dagen då fröken Carleborn tog körkort, kommer att ligga mig varmt om hjärtat.
För trots att jag är svensk tänker jag inte låtsas att jag inte är stolt över mig själv,
för tro mig, det är man.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jätte duktigt gjort gumman, stolt över dig :D <3

2011-05-17 @ 17:29:58
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: SVAR av idaacarleborn

Tack så jätte mycket, vad gullig du är :D <3

känns helt galet att jag får köra bil själv!

2011-05-17 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback