Stäng
RSS 2.0

20juni // Säg inget till mamma




Jämfört med det som händer runt om i världen och barn som svälter är detta ingen katastrof, men kanske är det de jämfört med allt annat i vårt hus? Efter fyra års 'jag ska' tänker jag försöka ta tag i detta.
Just nu har jag en del av mina kläder inproppade i en alldeles för liten garderob och en annan del i vår klädgarderob (som just nu liknar ett förråd) vilken jag planerar att förvandla till min alldeles egna 'walk in closet'. Jag vet precis hur jag vill ha det. Dock kommer det kosta mig både tid och pengar, två saker som springer ifrån mig väldigt enkelt. Så räkna inte med någon före- och efterbild närmsta veckan.

Något jag egentligen inte behöver låta pengarna springa iväg på är fler byxor?
Fast det förstås, ett par till mörka 'Higher' Denim från Bikbok skulle sitta fint.
Så säg inget till mamma.


Kommentarer
Postat av: Amanda Hansson

Svar: Hej Ida! Hoppas allt är fint med dig, länge sen jag såg dig på Bikbok. Du får komma och titta förbi snart. Skorna som du frågade om är ifrån Scorette. Sprillans nya så de borde nog finnas kvar, om du har tid! Kram / AH

2011-06-21 @ 00:36:26
URL: http://accordingtoah.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha eller hur :D

2011-06-21 @ 22:15:34
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback