Stäng
RSS 2.0

25juni // Väldigt dryg



Ovan ser ni produkten som får mig att springa runt och lukta på min egen hy stup i kvarten.
Föll pladask för 'The body shops' produkter för ett antal månader sedan och kunde inte hålla mig därifrån när jag förra veckan spatserade runt på Linköpings gator. Fick med mig två stycken nya burkar body butter hem, varav den ovan är min nya favorit. Inte nog med att den gör min hy mjuk och får mig att lukta himmelskt, doften håller även i sig hela dagen vilket enligt mig gör den värd sin extra hundralapp gentemot exempelvis produkter från H&M, LdB etc. Dessutom är den väldigt dryg och kommer sannolikt att räcka ett bra tag framöver. Så till damer som inte redan investerat i en liknande - Kör!
 Ni kommer känna er som prinsessor.

Madelene eller Viktoria, välj själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback