Stäng
RSS 2.0

19juni // lime och jordgubbar


Gårdagens fräsha topp - dagens tvätt och stryk objekt ?

En flaska saft, lime och jordgubbar.
Jag kunde känna kassafrökens undrande blick, men jag sa ingenting.
Sprang genom köpcentret, snappade åt mig blusen ovan och slängde mig i bilen hem.
Sprang yttligare, nu genom hela huset. Stressade, packade och slutligen, hann!

Landade med vännerna ute på landet.
Spelade, lekte och dansade. Mixade dagens inköp; saft, lime och jordgubbar (dock inte blusen!) med alkohol mm. Dansade, lekte och spelade. Skrattade hysteriskt och var sådär överdrivet öppen ni vet.
Sprang genom hela huset, snappade åt mig väskan och slängde mig i bilen.
Landade på hemmplan sent. I en nybäddad säng med en enorm känsla av lycka.
Min kväll var grym. Och bilder? Det kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback